ספרנים/ות בספריה העירונית - רמת השרון
12 ינואר, 2017
י"ד טבת, תשע"ז
מכרז פומבי 3/17
ספרנים/ות בספריה העירונית
בהתאם לפקודת העיריות (נוסח חדש), חוק הרשויות המקומיות, תשנ"ב-1991 ותקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התש"ם – 1979, ניתנת בזה הודעה על משרות פנויות של ספרנים/ות בספריה העירונית והזמנה להציג מועמדות לאיוש משרות של ספרנים/ות בספריה העירונית.
א. כללי
1. מועמדים המבקשים להציג את מועמדותם למכרז, מתבקשים להגיש לעיריית רמת השרון את המסמכים הבאים:
א. קורות חיים שיכללו פירוט ניסיון מקצועי ותעסוקתי (בצירוף אסמכתאות).
ב. תעודות המעידות על כישורי המועמד/ת (השכלה, השתלמויות וכיו"ב).
ג. שאלון למשרה פנויה כשהוא ממולא וחתום על ידי המועמד/ת (מופיע באתר
האינטרנט של העירייה).
ד. שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים (מופיע באתר האינטרנט של העירייה).
ה. תמונת פספורט.
2. המועמדים מתבקשים להגיש כל המסמכים הנ"ל בתוך מעטפה סגורה.
את המעטפה ובתוכה המסמכים יש למסור למזכירות משאבי האנוש של עיריית רמת השרון, בקומה הקרקע של בניין העירייה, שד' ביאליק 41 ברמת השרון.
או לשלוח באמצעות הדואר: עבור משאבי אנוש, עיריית רמת השרון, שד' ביאליק 41 רמת השרון, 47206.
3. טפסים להגשת המועמדות ניתן לקבל במזכירות משאבי אנוש של עיריית רמת השרון או באתר האינטרנט: www.ramat-hasharon.muni.il – מכרזים.
4. המועד האחרון להצגת המועמדות למשרה הינו: 31.1.7 בשעה 12:00.
עיריית רמת השרון שומרת על זכותה להאריך את המועד להצגת מועמדות למשרה האמורה, מבלי שיהא בכך משום התחייבות להאריך את המועד כאמור.
5. פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 03-5483828 (ליבנת יגר).
6. בקשות שתגענה ללא הפרטים כאמור ו/או לאחר המועד לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת המכרזים של עיריית רמת השרון . (להלן: "ועדת המכרזים").
- עיריית רמת השרון אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי והיא שומרת על זכותה להפסיק בכל עת את הליכיו של מכרז זה, זאת בכל שלב משלביו.
ב. פרטי המשרה
תואר התפקיד: ספרנים/ות בספריה העירונית.
היחידה: רשת הספריות או אגף החינוך בהתאמה.
דרוג : מנהלי או מח"ר (בהתאם לנתונים האישיים).
דרגה: בהתאם להסכמים הקיבוציים.
היקף משרה: 50% - 100%.
כפיפות: מנהלת רשת הספריות .
תקופת ניסיון: שנתיים.
ג. תיאור התפקיד
מתן שירותי ספריה בתחומי הקריאה, הידע, התרבות והמורשת לבאי הספרייה.
עיקרי התפקיד:
- מתן שירותי ספריה.
- ייזום וביצוע פעולות העשרה.
- תפעול הספרייה בהתאם לנוהלי העבודה.
ד. דרישות התפקיד:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכז במוסד מוכר להשכלה גבוהה, או שקיבל/ה הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחום הספרנות או המידענות.
או
שסיימ/ה בהצלחה לימודי תעודה אקדמית בתחום הספרנות או המידענות.
או
סיימ/ה בהצלחה לימודי ספרן/ית מורשה/ית.
או
סטודנטים/ות למידענות/ספרנות מותנה בסיום הלימודים בהצלחה והצגת תעודה בהתאם תוך שנה מתאריך תחילת העבודה.
ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי – לא נדרש.
שפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות האופיס.
כישורים אישיים: יכולת עבודה בצוות גדול, יחסי אנוש טובים, יוזמה, חריצות,
יכולת עבודה עם קהל, עמידה בלחץ, אדיבות, נימוס.
דרישות תפקיד מיוחדות: נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
יובהר, כי כל הדרישות המפורטות לעיל הינן דרישות הסף לשם השתתפות במכרז. ועדת המכרזים רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל, לרבות, תארים אקדמיים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, וותק בתחום וכיו"ב.
ה. הליכי המכרז
1. המכרז יתקיים בפני ועדת המכרזים.
2. את ההצעות יש להגיש בהתאם למפורט לעיל.
3. ועדת המכרזים שומרת על זכותה לדחות הצעות של מועמדים אשר אינן
עומדות בתנאי מכרז זה, וכן, לראיין באופן אישי את המועמדים.
4. ועדת המכרזים שומרת על זכותה לדרוש מן המועמדים, לעבור מבחני התאמה, זאת בהתאם לשיקול דעתה של ועדת המכרזים.
תאריך עדכון אחרון : 12/01/2017