ארגון קשר מחפש מנהל/ת אתר אינטרנט והמידע

מי אנחנו? קשר- הבית של המשפחות המיוחדות הינו ארגון ארצי לשינוי חברתי, הפועל על מנת לשנות את מציאות החיים של 330,000 המשפחות להן ילדים עם מוגבלות בישראל, מתוך הבנה שהמשפחה היא העוגן החשוב ביותר עבור הילד.

סרטון בן 3 דקות מתאר בתמציתיות את פעילות הארגון, השפעתו וחשיבותו בקישור זה

 

התפקיד כולל: ליווי הקמת אתר אינטרנט חדש לארגון הכולל מאגר מידע נרחב אודות זכויות ושירותים, מקום למנהיגויות וקהילות יישוביות ולרשת הארצית, פורומים ועוד. אתר דו לשוני עברית ערבית.

תחומי אחריות:

  • הקמת אתר חדש דו לשוני עברית וערבית למשפחות לילדים עם מוגבלות ע"י חברה מקצועית.
  • תכנון ואפיון, כתיבה, הטמעה ותמיכה של האתר
  • ניהול מאגר המידע- מיפוי ואפיון צורכי מידע, עדכון ומעקב אחר פריטי המידע באופן יום יומי.
  • ניהול תוכן האתר.
  • אחריות לפיתוחים חדשים, עדכונים ושדרוגים של האתר.
  • ניהול הפורומים באתר.

 

דרישות התפקיד:

  • ידע טכני בתפעול מערכות ניהול תוכן ומידע.
  • ידע רחב וניסיון בחיפוש מידע ועיבודו.
  • ניסיון וידע בניהול אתר אינטרנט – עריכה וכתיבת תוכן, הפקת ניוזלטר.
  • היכרות עם תחום הניו מדיה.
  • יכולת ניסוח גבוהה, אנגלית ברמה גבוהה.
  • עדיפות לדו לשוניות – עברית וערבית ברמת כתיבה וניסוח גבוהים.
  • יכולת מולטיטסקינג ועבודה תחת לחץ,
  • יחסי אנוש ותקשורת טובים מאוד.
  • נכונות לעבודה מאומצת וחיבור לעולם החברתי.
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • עדיפות תינתן לאדם עם מוגבלויות/ עם קשר אישי לאנשים עם מוגבלויות

היקף משרה: 60%

מיקום: ירושלים או תל אביב  תחילת עבודה מיידית

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל: ksafim@mrkesher.org.il

רק פניות מתאימות יענו, תודה!

תאריך עדכון אחרון : 18/10/2015