שינויים בספריות האקדמיות בישראל, בעקבות משבר הCovid 19, ספריית אוניברסיטת חיפה כמקרה בוחן - נספחים
א. שאלות הריאיון המובנה
יוני 2020
- על איזה שירות/יחידה את.ה אמונ.ה (פרט.י בקצרה את תפקידה בספרייה)? – נשאלה רק במועד הראשון, יוני 2020.
- אילו שירותים או תפקידים השתנו ביחידה שלך?
- אילו שירותים או תפקידים נשארו כשהיו?
- אילו שירותים או תפקידים חדשים נוצרו ולאיזה צורך?
דצמבר 2020
- אילו שירותים או תפקידים השתנו ביחידה שלך?
- אילו שירותים או תפקידים נשארו כשהיו?
- אילו שירותים או תפקידים חדשים נוצרו ולאיזה צורך?
- האם היו יותר דיונים, שיתופי מידע או פרויקטים משותפים בקבוצות המקצועיות הארציות, בהן את.ה חבר.ה – בתקופת הקורונה?
- מה השתנה בדיוני הקבוצות המקצועיות בתקופת הקורונה?
- האם בעקבות תקופת הקורונה נולדו מיזמים של שת"פ ברמה ארצית?
ב. טבלה מספר 1 – סיכום תשובות הראיונות
בטבלה מפורט סיכום התשובות בראשי פרקים לפי השאלות, בהתאמה. התשובות מתייחסות לשני המועדים (יוני 2020, דצמבר 2020).
יחידה |
שירות נשאר כשהיה |
שירות שהשתנה |
שירות שהתחדש |
שת"פ ארצי |
אתרי הספרייה תכנון, כתיבה ועדכון שוטף של אתר הספרייה ואתרי המשנה. הפקת מידעונים תקופתיים לסגל ולסטודנטים עדכון ערכים בויקיפדיה וכתיבה שוטפת ועדכון דפי המדיה החברתית של הספרייה
|
|
|
|
|
השאלה בין-ספרייתית מאפשרים לסטודנטים ולסגל האוניברסיטה להזמין פריטי מידע מספריות אחרות בארץ ובחו"ל
|
|
|
|
|
השאלה ואיתור |
|
|
|
|
יעץ
|
|
|
|
של שאלות יעץ |
כתבי עת רכישה, טיפול ובקרה על כתבי עת ומאגרי מידע שהספרייה מנויה עליהם. כמו כן היא עוסקת בהנגשה של חומרים אלקטרוניים למשתמשי הספרייה
|
|
|
|
|
מערכות מידע ספרייתיות אחראי על מערכות המידע וציוד הקצה בספרייה. עוד נותן הענף פתרונות טכנולוגיים לצורכי הצוות וההנהלה
|
|
|
הטמעת מערכת "לגאנטו" לחומרים לקורסים |
|
ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים הנגשה ושימור של חומרים ראשוניים לצורך מחקר והוראה. עוד בענף נמצאים האוספים המיוחדים של הספרייה הכוללים אוסף קרטוגרפי, אוסף סרטים, אוסף נדירים ואחרים
|
|
|
|
|
פורום מנהלי הספריות "המתמדת" |
----------------------- |
------------------------ |
------------------------- |
|
שירותים טכניים
|
|
|
|
|
תאריך עדכון אחרון : 22/02/2022