לחברת תקשוב, חברת השירות הגדולה והמובילה בישראל, דרוש/ה מידען/ית למוקד טלפוני ייחודי!
מיקום המשרה: בית דגן
היקף המשרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
- ניהול הידע במוקד, הכולל המשך איתור של צרכי הידע של הלקוחות, והבניית התכנים
- תיקוף המידע אשר גובש
- הובלת תהליך עריכת התוכן של מערכת ניהול הידע לרבות שאלות ותשובות - עדכון ותחזוקה של מערכת ניהול הידע, הכולל יצירת קשרי מידע ותהליכי עבודה בין המוקד לגורמים המקצועיים במשרד
- קשר שוטף עם ספק מערכת ניהול הידע בכל הקשור לשינויים דרושים במערכת כגון: קישור למערכת CRM, הקפצת הודעות, קישור למיילים ממערכת ניהול הידע
- ניתוח המידע שהצטבר לפי סוגי לקוחות, סוגי שאלות ופרואקטיביות בהרחבת מערכת ניהול הידע על פי צרכי הלקוחות
- הכנת מערכי הדרכה, הדרכה ובקרת יישום ההדרכה לרבות בניית מבחני ידע בדיקתם ומתן משוב לנציגי השירות
- הדרכת נציגי השירות במערכת ניהול הידע ובמערכות נוספות שיקבלו תמיכה במוקד
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בהקמה וניהול מערכת ניהול ידע במוקד שירות לקוחות- חובה!
- ניסיון של שנתיים בהדרכת נציגי שירות - היכרות וניסיון בעבודה של שנתיים לפחות בסביבה טכנולוגית במוקדי שירות לקוחות
- ניסיון במוקד במשרד ממשלתי- יתרון גדול!
- הכרות עם טכנולוגיות: מרכזיה, IVR , CRMניהול ידע.
- יכולת מצוינת של הבעה בכתב ובע"פ
- ניסיון בעבודה במסגרת צוות עורכי תוכן, אתר, ניהול ידע – יתרון!
מעוניינים? שלחו עכשיו קו"ח: reutgu@tikshoov.co.il
תאריך עדכון אחרון : 20/08/2020