קורס ניהול מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי במסגרת תואר ראשון במדעי המידע

קורס ניהול מדיה חברתית ותוכן נלמד במסגרת תואר ראשון במחלקה למדעי המידע, והוא מעניק הזדמנות לרכוש ידע, כלים ומיומנויות באחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בעידן המידע הדיגיטלי. קורס מנהלי מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי בבר-אילן הוא מקיף, עדכני ומבוסס על צרכי התעשייה הנוכחיים, ובפני בוגרי קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית פתוחות שפע של אפשרויות לקריירה במגוון תפקידי מפתח. לצד קורס מנהלי מדיה חברתית לומדים הסטודנטים והסטודנטיות מגוון רחב של קורסים בתחומי מדעי המידע, ובכללם: פיתוח ותכנות במגוון שפות, אינטראקציית אדם מחשב, מערכות מידע, יישומים ניידים ועוד שלל קורסים מרתקים, כך שבוגרי תואר ראשון במחלקה למדעי המידע בבר-אילן יוצאים לא רק עם ידע יישומי בניהול מדיות חברתיות ותוכן כי אם גם עם ידע אקדמי מוצק והשכלה רחבה בתחום מדעי המידע, שיחדיו מקנים יתרון משמעותי בעולם דינמי ותחרותי.

קורס ניהול מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי

 

מטרות קורס מנהלי מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי

נראה כי כיום כמעט כולנו משתמשים בלפחות מדיה חברתית אחת בחיינו האישיים, צורכים יוצרים שם תוכן. ואם כולנו שם, אז המדיות החברתיות מהוות כר פורה בעל ערך רב - לשיווק. יחד עם זאת, לא כל משתמשי המדיות החברתיות יודעים כיצד להשתמש בהן לצרכי שיווק. כדי לקדם מותג, ליצור מודעות, מעורבות, סקרנות ועניין בקרב לקוחות פוטנציאליים ולהביא עוד המרות ועוד לידים צריך להכיר את הזירה הדיגיטלית, את מגוון אפשרויות הפרסום שהיא מציעה וללמוד ניהול תוכן דיגיטלי.                             

חברות, עסקים וארגונים בארץ ובעולם כולו מעסיקים מנהלי מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי לצורך קידום מוצריהן/שירותיהן, על כן קורס ניהול מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי יאפשר לכם לרכוש מיומנויות החיוניות בעידן המידע וכישורים מבוקשים שרבים מהמעסיקים מחפשים.

מטרות קורס מנהלי מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי הן להכיר מקרוב את המדיות החברתיות השונות, ללמוד להשתמש בהן לצורכי שיווק ולצייד את הסטודנטים בארגז כלים מלא ועדכני, המאפשר לנהל בהצלחה את ערוצי המדיה של מותגים, חברות וארגונים. בנוסף, קורס מנהלי מדיה חברתית במחלקה למדעי המידע בבר-אילן מקנה לסטודנטים ידע מעשי בבניית קמפיינים ממומנים מהדהדים ובכתיבת מסרים משכנעים עבור קהלי יעד שונים. במהלך קורס ניהול מדיה חברתית תרכשו מיומנויות אנליטיות וכושר ניתוח נתונים, הבנה מעמיקה בהתנהגות צרכנים ובבניית אסטרטגיה שיווקית יעילה.

לקבלת מידע נוסף בנושא קורס ניהול מדיה חברתית או להרשמה ללימודי תואר במחלקה למדעי המידע בבר-אילן, צרו קשר דרך עמוד צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

נושאי הלימוד בקורס ניהול תוכן ומדיה חברתית

במהלך קורס ניהול מדיה חברתית וניהול תוכן דיגיטלי נלמד בין היתר את הנושאים הבאים:

  • מבוא ומונחי יסוד בניהול מדיה חברתית וניהול תוכן – במהלך קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית נלמד מגוון מושגי יסוד, כגון: משפך שיווקי, אסטרטגיה שיווקית, המרות, חוויית משתמשים ועוד.
  • בניית נכסים דיגיטליים: קורס ניהול תוכן דיגיטלי ומדיה חברתית יעניק לכם כלים שימושיים לבניית אתרים בוורדפרס בפרט ובמערכות מבוססות קוד פתוח בכלל, ידע ומיומנויות לפיתוח ותחזוקת אתרי אינטרנט בעזרת HTML, XML, CSS, כלים ליצירת עמודים עסקיים ברשתות חברתיות, לבניית בלוגים, דפי נחיתה, לפתיחת ערוץ יוטיוב ועוד.
  • מדיות חברתיות: במהלך קורס ניהול מדיה חברתית נלמד גם על יצירת עמודים עסקיים במדיות החברתיות המובילות, לרבות: פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין. נכיר כלים שיווקיים ואוטומציות במדיות החברתיות כמו למשל מסנג'ר ופייסבוק לייב, נראה  איך יוצרים פיד מעניין,  כיצד יוצרים מעורבות, איך מגדילים עוקבים ולייקים, איך משווקים דרך קבוצות וקהילות ברשתות החברתיות, כיצד עובדים עם מערכות האנליטיקה של המדיות החברתיות ועוד.
  • ניהול ותחזוקה של נכסים דיגיטליים: בקורס ניהול תוכן דיגיטלי נלמד גם כיצד לעבוד עם טקסטים, תמונות, סרטונים, כיצד מתפעלים מערכות ניהול תוכן, איך לעבוד עם אלמנטור, UX, UI וכו'.
  • קידום אתרים במנועי חיפוש: במהלך קורס ניהול תוכן דיגיטלי  נלמד גם על מנועי חיפוש. נראה כיצד עובד האלגוריתם של גוגל, איך עורכים מחקרי מילות מפתח ומחקר מתחרים, נראה מהי היררכיית אתר נכונה, נלמד כיצד לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), כיצד עובדים נכון עם "גוגל לעסק שלי",  איך יוצרים יצירת אסטרטגיות קידום ארוכת טווח, נלמד גם כיצד מקדמים סרטוני יוטיוב, איך עובדים עם Google Search Console ועוד.
  • קמפיינים ממומנים: קורס ניהול מדיה חברתית יצייד אתכם בידע וכלים החיוניים להשקה, תפעול ומקסום של קמפיינים ממומנים בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין, ביוטיוב ועוד. נלמד לעבוד עם מערכת Google Ad, עם מערכות הפרסום הממומן של המדיות החברתיות השונות כמו מנהל המודעות וה-Power editor של פייסבוק, נבין את מודל התשלום PPC, נראה כיצד בוחרים ומתאימים מילות מפתח לקמפיינים, איך מגדירים קהלים, כיצד מבצעים טירגוט, כיצד מגדירים תקציבים והצעות מחיר, נראה גם כיצד עוקבים אחר המרות, איך מנצלים אפשרויות רימרקטינג ועוד.
  • ניהול תוכן, כתיבה וקופי: קורס ניהול תוכן דיגיטלי במדיות החברתיות כולל גם את יסודות ניהול התוכן, הכתיבה והקופירייטינג. ניתן דגש מיוחד בקורס על מאפייני הכתיבה למדיות החברתיות, כתיבת הנעה לפעולה, כותרות משכנעות, שילוב נכון של מילות מפתח בטקסט, מיקרו-קופי, כתיבה מבוססת חווית משתמשים ועוד.
  • חקר וניתוח ביצועים: במהלך קורס ניהול מדיה חברתית נלמד על קשת רחבה של כלים יעילים לניתוח, שיפור ומקסום מאמצי השיווק הדיגיטלי. בין היתר נלמד בקורס ניהול תוכן ומדיה חברתית לעבוד עם גוגל אנליטיקס, מתכנן מילות מפתח, Google Tag Manager, גוגל טרנדס, Facebook Insights ועוד.

קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית במסגרת תואר ראשון במחלקה למדעי המידע

קורס מנהלי מדיה חברתית ותוכן הוא חלק אינטגרלי מתוכנית לימודי תואר ראשון במחלקה למדעי המידע, והוא פותח שער למאה ה-21.  הקבלה ללימודי תואר ראשון במחלקה למדעי המידע בבר-אילן אינה מותנית ברקע טכנולוגי או ידע קודם בתכנות, ובד בבד עם לימודי ניהול מדיה חברתית ותוכן דיגיטלי לומדים הסטודנטים נושאים נוספים במדעי המידע, כמו: ביג דאטה, מסדי נתונים, SQL, שפות תכנות כגון: פייתון, KOTLIN לפיתוח יישומים ניידים, ASP.NET, וכן סייבר, ניתוח נתונים, יישומי ווב וטכנולוגיות אינטרנט, אוריינות דיגיטלית ועוד.

לקבלת מידע נוסף בנושא קורס ניהול מדיה חברתית או להרשמה ללימודי תואר במחלקה למדעי המידע בבר-אילן, צרו קשר דרך עמוד צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.